Top 5 výhod reklamních videí
1.) Zvyšte si své ROI
Jedním z nejdůležitějších metrik, kterých se každá firma snaží dosáhnout, je návratnost investic. Investovat peníze, které se ani dlouhodobě nemění v zisk, je ztrátou času, energie i samotných peněz. Reklamní videa se správným zaměřením a výzvou k akci patří mezi nejlepší způsoby, kterými můžete své publikum zaujmout a dosáhnout vysokého ROI.
Zhlednutí reklamy i proklik na web bývá oproti jiným marketingovým zdrojům velmi levné. Efekt je opravdu velký, podle výzkumu firmy Wordstream uskutečněného v roce 2018 stouply konverze o neuvěřitelných 86% pokud firma vložila na svoji cílovou stránku video, produktová videa zvyšují objednávky o 144% (Neil Patel, 2017). Jedinou nevýhodou pak je samotná příprava, která může být zdlouhavá a dražší.
2.) Reklamní videa vám zvýší SEO rating
Promo videa umístěná na váš web nemají sílu sami o sobě, jsou ale skvělým doprovodným způsobem, jak dosáhnout konverzí. Přináší tak neměřitelné asistované konverze, pokud se na věc podíváme z dlouhodobějšího spektra. Pokud je promo video uděláno správně a je poutavé, jak by mělo, výrazně zvyšuje průměrnou dobu trávenou uživatelem na stránce a tím má velmi pozitivní dopady na SEO rating. Kvalitním obsahem je samo o sobě, tím pádem indexace ve vyhledávačích zařadí váš web mnohem výše, než kdybyste na video zapomněli a nechali ho v pohřebišti příležitostí. Podle firmy Wordstream, která dělala průzkum v roce 2018 je to o celých 157% v organickém vyhledávání.
3.) Získejte důvěryhodnost
Kvalitní video sbližuje firmu se zákazníkem a vytváří jeho pozitivní vztah ke společnosti. Promo video je také způsob, jak ukázat, o co vám jde a můžete dokázat, že nejste žádný šejdíř nebože vám záleží na kvalitě a profesionalitě. Stanete se pro zákazníka důvěryhodnou firmou, ke které se bude rád vracet či ji bude doporučovat dál.
4.) Reklamní videa vám zvýší engagement
Reklamní videa mají všeobecně největší míru zaujetí, většinu sledovaného marketingového „contentu“ na sociálních sítích dělají právě videa. Pokud chcete být vidět, není lepší možnost než promo video puštěné tomu správnému publiku.
5.) … a nabízejí taky spoustu jiného využití
Stejně jako jiné marketingové kanály, reklamní video má mnoho možností umístění. Využijte jej ve svých PPC kampaních na Youtube, na sociálních sítích, na svém webu, v emailingu nebo třeba jako T.V. spot. Efekt vašeho videa se zněkolikanásobí, reklama funguje i s ostatními kanály synergicky. Nakonec můžete video využít i jako velice spolehlivý remarketingový způsob oslovení vašich stálých zákazníků nebo lidí, kteří se stále rozhodují.
Ukázky našich reklamních videí »